طراحي سايت، سئو، طراحي فروشگاه اينترنتي
شركت سئو مهام - آنتي اسكالانت آبين abin.ir
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 4
همه : 0
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

اگر تا به الان كالا هاي شركت شما به صورت فيزيكي به فروش مي رسيد، اكنون زماني است كه شما مي توانيد با طراحي فروشگاه اينترنتي از فرصت درآمد آنلاين آن ها استفاده نماييد. آيا كسب و كار شما براي فروش محصولات به صورت اينترنتي آماده شده است؟ طراحي فروشگاه اينترنتي اغلب براي كسب و كار هاي كوچك كه زمان، بودجه و كاركنان كمي دارند، بسيار چالش برانگيز خواهد بود. اما فروشندگان وب سايت هاي فروشگاهي مي توانند به شما در طراحي و نگهداري يك سايت فروشگاهي نسبتا ساده و مقرون به صرفه كمك كنند.

بررسي طراحي سايت فروشگاه  

در اين جا سوالاتي درباره طراحي سايت فروشگاهي براي شركت شما قرار دارند كه بسيار اهميت بالايي دارند:

چگونه طراحي فروشگاه اينترنتي خود را آغاز كنيم؟

اگر نتوانستيد شخصي را براي طراحي سايت فروشگاه مورد نظر خود استخدام كنيد، نگران نباشيد. تعداد زيادي از فروشندگان تجارت الكترونيك وجود دارند كه مي توانند به شما كمك كنند تا سريعا وب سايت مورد نظر خود را ايجاد كنيد. در عرصه جهاني شركت هايي مانند Bigcommerce، Shopify Goodsie، Jumpseller و Volusion به شما امكان مي دهند كه ظاهر و عملكرد كلي فروشگاه آنلاين خود را پياده سازي كنيد.

قيمت هاي اين خدمات، بسته به ميزان فروش محصولات و نوع خدمات ارائه شده از حدود 20 تا 800 دلار در ماه محاسبه مي شود.

چگونه مي توانيم وب سايت فروشگاه خود را به بهترين شكل سفارشي سازي كنيم؟

اگر شركت شما داراي يك سايت فروشگاهي باشد، تصاوير و رنگ بندي اين وب سايت بايد طوري سفارشي سازي شده باشد كه بتواند به بهترين شكل ممكن آن را به بازديدكنندگان منتقل نمايد. همچنين مي توانيد از اسلايدر ها و بنر ها براي نمايش هر چه بهتر محصولات فروشگاه اينترنتي خود استفاده نماييد. 

از چه نوع سيستم پرداختي استفاده كنيم؟

براي فروش بين المللي محصولات فروشگاه اينترنتي خود استفاده از PayPal توصيه مي شود. استفاده از اين درگاه به طور گسترده اي در فروشگاه هاي اينترنتي صورت گرفته است و يك سيستم پرداخت امن محسوب مي شود.

با اين حال، بسياري از خريداران ترجيح مي دهند براي خريد آنلاين با كارت هاي اعتباري خود به جاي استفاده از پي پال و يا ديگر سيستم هاي پرداخت آنلاين از كارت هاي اعتباري شخصي خودشان استفاده نمايند.

چگونه خدمات مشتريان را اداره كنيم؟

براي رفع نگراني مشتريان، ممكن است بخواهيد يك شركت تجارت الكترونيك را انتخاب كنيد كه به يك ابزار مديريت ارتباط با مشتري (CRM) براي شما ايجاد خواهند كرد. اكثر فروشندگان اصلي محصولات تجارت الكترونيك گزينه هاي CRM را با قيمتي حدود 30 تا 80 دلار در ماه ارائه مي دهند.

ابزارهاي CRM براي مستند سازي، ساده سازي و ساختار دادن به روابط آنلاين تجار با مشتريان استفاده مي شوند. از جمله اطلاعاتي كه مي تواند در crm ها استفاده شوند عبارتند از: شماره تماس مشتري، خريد هاي اخير، شكايت و سفارشات مشتريان و غيره.

چگونه بايد هزينه هاي حمل و نقل را مشخص كنيم؟

اغلب محاسبات هزينه هاي حمل و نقل بايد به صورت ساده و دقيق صورت گيرند. بسياري از نرم افزار هاي وجود دارند كه هزينه هاي حمل و نقل را براي شما به صورت رايگان محاسبه مي كنند و اكثر فروشندگان در دنياي تجارت الكترونيك به شما اين امكان را مي دهند كه اين هزينه ها را به بخش پرداخت خود در فروشگاه اينترنتي اضافه كنيد.

چگونه مي توانم بهترين تصاوير و توضيحات محصولات را ايجاد كنم؟

خريداران آنلاين محصولات وب سايت شما نمي توانند محصول شما را ببينند، لمس كنند، احساس كنند يا بپوشند. بنابراين بهترين چيز استفاده از يك تصوير شفاف و واضح است. لازم نيست كه شما از دوربين هاي فوق حرفه اي براي تصاوير سايت خود استفاده كنيد اما بايد تصاوير محصولات شما از كيفيت لازم برخوردار باشند.

همچنين توضيحات نوشته شده براي محصولات بايد كوتاه باشد. سعي كنيد از كلمات و عبارات قانع كننده اي استفاده كنيد كه وقتي كسي توضيح شما را مي خواند احساساتش را تحريك مي كند، بدون اينكه بيش از حد فريب داده شود يا متن شما فضاي بيشتري را بگيرد.

آيا بايد به مشتريان اجازه به اشتراك گذاري شبكه هاي اجتماعي و نظر دادن را بدهيم؟

نظر دادن مشتريان و راي دادن به محصولات سايت فروشگاه اينترنتي شما مي تواند به افزايش اعتبار شركت شما كمك نمايد. نظرات مثبت و اشتراك گذاري در شبكه هاي اجتماعي مي تواند به افزايش فروش منجر شوند اما بايستي مراقب بود چون نظرات منفي مي توانند ريسك زيادي داشته باشند. 

چگونه خريداران را به سمت سايت فروشگاه جذب كنيم؟

پس از طراحي فروشگاه اينترنتي مورد نظرتان استفاده از روش هاي ايميل ماركتينگ و خبرنامه هاي شروع خوبي براي بازاريابي محصولات شما خواهد بود. همچنين استفاده از شبكه هاي اجتماعي مانند فيس بوك، توييتر، Pinterest مي تواند ترافيك ورودي به سايت شما را به ميزان قابل توجه اي افزايش دهد. 

همچنين توصيه مي شود از يك متخصص سئو و بهينه سازي سايت نيز استفاده كنيد. تكنيك هاي سئو مي توانند رتبه شما را در نتايج جستجو در گوگل، بينگ و ياهو افزايش دهند.

هنگام برگشت دادن محصولات چه كار كنيم؟

هر فروشگاه اينترنتي بايستي آپشن هايي براي برگشت دادن محصولات توسط خريداران را مشخص نمايد. بررسي كنيد كه آيا شركت طراح سايت فروشگاه اينترنتي شما ابزار هايي را براي برگشت دادن محصولات ارائه داده است يا خير!

چگونه مسير موفقيت فروشگاه اينترنتي خود را پيش بگيريم؟

طراحي فروشگاه اينترنتي 

سعي كنيد طراحي فروشگاه اينترنتي شما توسط شركتي انجام بگيرد كه خدمات تجزيه و تحليل خودكار، اطلاعات گوگل آنالاتيك و ساير ابزار هاي گزارش دهي را ارائه مي دهد. اين مي تواند به شما نشان دهد كه بازديد مردم از سايت شما چگونه است و آن ها چگونه شما را پيدا كرده اند. اين ابزار ها همچنين مي توانند به شما نشان دهند كه بيشترين ترافيك هاي ورودي به سايت شما از كدام وب سايت ها بوده است.

به نظر شما چه سوالاتي ديگري را مي توان هنگام طراحي سايت فروشگاه اينترنتي پرسيد؟ منتظر شنيدن نظرات شما هستم.

امتیاز:
بازدید: 154
برچسب:
:
[ 1397/3/8  ] [ ۰۶ ] [ nopardazco ]
نكات مهم در طراحي فروشگاه اينترنتي را در اين مطلب براي شما بيان مي كنيم تا با تسلط و دانش بيشتري به اين كار بپردازيد و كيفيت كارتان بهبود پيدا كند.طراحي سايت فروشگاهي يكي از انواع طراحي سايت است كه طرفداران و همچنين كاربرد بسيار زيادي دارد. در اين مطلب به نكات مربوط به اين نوع از طراحي سايت مي پردازيم.
 
همه ي ما تجربه ي حضور در يك فروشگاه آنلاين را داشته ايم. سايتي كه قابليت خريد و فروش اينترنتي را براي ما فراهم مي كند و مي توانيم تمام پروسه ي يك خريد را در آن تجربه كنيم. بعد از آن كه شما يك كالا را در گوگل جستجو كرديد و وارد يك فروشگاه آنلاين شديد، با ديدن و مطالعه ي تصاوير و توضيحات مربوط به آن كالا در صورت تمايل به بخش خريد و سپس پرداخت و … خواهيد رفت. يك فروشگاه آنلاين بايد نكات و موارد زيادي را به صورت با كيفيت دارا باشد تا كاربر مجاب به خريد كردن شود. صفحات فرود، Call To Action ها و … همه مواردي هستند كه بر اين امر تاثير دارند. در ادامه نكاتي براي بهبود اين شرايط و موارد بيان خواهيم كرد.
 
اجازه دهيد كه مشتريانتان آن گونه كه مي خواهند به جستجو بپردازند. فيلترها و روش هاي دقيق كردن جستجو را براي آن ها فراهم كنيد تا با كيفيت بهتري به جستجو بپردازند و اين كار برايشان ساده تر باشد. اين مورد را با توجه به نوع كالا بايد مشخص كنيد، به عنوان مثال براي لباس مي توانيد فيلتر هاي اندازه، جنس و قيمت را بگذاريد.
به كاربران در هر صفحه اجازه دهيد كه فيلترهاي انتخابي را تغيير دهند. به عنوان مثال اگر يك كاربر لباس هاي “بزرگ” را انتخاب كرده است شايد در لحظه تصميم بگيرد كه لباس هاي با اندازه متوسط را هم ببيند. به  جاي اين كه كاربر را مجبور به استفاده از كليد بازگشت (Back) كنيد، اين امكان را براي او قرار دهيد تا در همان صفحه بتواند فيلترهاي از قبل انتخاب شده را تغيير دهد.
نوار جستجو را در دسترس كاربران قرار دهيد. وقتي كه كاربر وارد يك صفحه شود و چيزي كه مي خواسته را پيدا نكند، و يا كارش با محتواي آن صفحه تمام شده باشد، بيشترين احتمالي كه وجود دارد آن است كه به جستجو بپردازد. پس براي حفظ رضايت و نگه داشتن كاربران در سايت همواره نوار جستجو را در دسترس آن ها قرار دهيد.
اجناس تمام شده را از سايت خود حذف نكنيد! براي يك طراحي سايت فروشگاهي بهتر است كه شما هيچگاه صفحه ي مربوط به هيچ كدام از اجناس را پاك نكنيد. اگر موجودي انبارتان براي يك جنس به پايان رسيد، براي كاربران مشخص كنيد كه آن را موجود نداريد اما هرگز صفحه ي مربوط به آن را پاك نكنيد چرا كه كاربران اصلا از خطاهاي 404 و لينك هاي خراب و اشتباه خوششان نمي آيد و مسئله بر شخصيت كلي سايت شما تاثير منفي خواهد گذاشت.
تصاوير با كيفيت بسيار مهم هستند! در تجارت الكترونيك اغلب امكان لمس كردن و يا ديدن كالا از نزديك وجود ندارد و اينجاست كه اهميت تصاوير چند برابر مي شود. كاربران با ديدن تصاوير از انواع و زواياي مختلف يك كالا آن را انتخاب مي كنند پس هرچه كيفيت تصاوير بالاتر و جذابيت آن ها بيشتر باشد، امكان جذب كاربران بيشتر خواهد بود.
سبد خريد را در ديد و دسترس كاربر قرار دهيد. اول بايد اين را بدانيد كه كاربران اصلا دلشان نمي خواهد كه با انتخاب يك كالا مستقيم به صفحه ي پرداخت منتقل شوند. سبد خريد (كالاهاي انتخاب شده توسط كاربر) را در دسترس آن ها قرار دهيد تا بتوانند كالاهاي خود و همچنين هزينه و قيمت آن ها را ببينند. حضور سبد خريد در صفحه به اندازه ي نوار جستجو مهم است!
كاربران را به خوبي هدايت كنيد و اين امكان را به آن ها بدهيد تا بتوانند تمام قسمت هاي سايت شما را ببينند. اين مورد به خصوص براي سايت هاي بزرگ اهميت بيشتري دارد. سايت هاي بزرگ تر با توجه به اينكه تعداد اجناس بيشتري دارند، مراجعين بيشتري را هم خواهند داشت و همين امر كار را براي آن ها سخت خواهد كرد. قرار دادن منوهاي مناسب، نمايش مطالب و اجناس مشابه و … از كارهايي است كه مي توانيد براي ناوبري و هدايت كاربران به شكلي مناسب استفاده كنيد. همچنين بهتر است محصولات را به صورت دسته بندي شده در بخش هاي مناسب قرار دهيد تا علاوه بر ساده ديده شدن، ساده هم پيدا شوند و كاربران به چالش كشيده نشوند.
هزينه ي حمل و نقل و ارسال را در انتها ارائه نكنيد! بسياري از كاربران برايشان مهم است كه چه مقدار براي حمل و نقل و ارسال كالا بايد بپردازند. مي توانيد اين هزينه را براي هر محصول در صفجه ي خودش نمايش دهيد و ذكر كنيد تا كاربران را با كلافگي تا لحظه ي پرداخت منتظر نگذاريد!
تمام جزئيات سايت را پيكسل به پيكسل بررسي كنيد! هميشه از خودتان بپرسيد چرا؟!! اين تنها سواليست كه هنگام طراحي يك سايت فروشگاهي لازم داريد به آن پاسخ دهيد! هركدام از اجزاء سايت را كه خواستيد تغيير دهيد دليل آن تغيير را براي خودتان مشخص كنيد. هركدام را هم كه نخواستيد تغيير دهيد، دليل عدم تغيير و حفظ آن را براي خود مشخص كنيد.
سئوي سايت را در نظر بگيريد! با دقت ببينيد كه از تگ هاي H1 و H2 در كجا استفاده مي كنيد. تگ هاي H1 بايد شامل كلمات كليدي اصلي باشند تا صفحه را به درستي به موتورهاي جستجو معرفي كنند و همچنين تگ هاي H2 به بعد نيز خوانايي و كارايي صفحه براي كاربران را افزايش مي دهند. يادتان باشد كه بدون سئو اصلي ترين منبع جذب كاربران يعني موتورهاي جستجو مانند گوگل را از دست خواهيد داد…
براي سايتتان شخصيت بسازيد! هرچقدر هم كه كارتان را با كيفيت انجام دهيد، سئو را رعايت كنيد و راهبري و هدايت كاربران را به خوبي انجام دهيد باز هم اگر سايتتان شخصيت خودش را نداشته باشد به دل كاربر نمي نشيند! بايد يك نشان و احساس از خودتان در ذهن كاربران و جامعه بسازيد. ظاهر خاص، كاربري جديد و خاص، نحوه ي ارائه ي اجناس منحصر به فرد و … از جمله موارديست كه مي تواند به سايت شما و برند شما شخصيت بدهد.
شبكه هاي اجتماعي را فراموش نكنيد! امكان به اشتراك گذاري سايت و هر صفحه از سايتتان را ايجاد كنيد. البته بايد مواظب باشيد كه آيكون هاي مربوط به شبكه هاي اجتماعي، محتواي صفحه ي شما را تحت تاثير قرار ندهند و همچنين از طرفي آيكون ها آنقدر كوچك و يا مخفي نباشند كه از ديد خارج شوند و كارايي نداشته باشند!
پيش نمايش مناسبي از محصولات براي كاربران تهيه كنيد. كاربران ممكن است بخواهند كه محصولات يك دسته به سرعت ببينند و از ميان آن ها مواردي كه خواستند را انتخاب كنند. نمايش كالاها و اجناس را به صورتي طراحي كنيد كه كاربر براي كسب اطلاعات اوليه و به دست آوردن يك ديد كلي نيازي به باز كردن صفحه نداشته باشد!
خبرنامه ايجاد كنيد و كاربران را به ثبت نام در آن تشويق كنيد. براي تشويق كاربران به ثبت نام در خبرنامه مي توانيد از سياست هاي مختلف استفاده كنيد اما اين كار را حتما انجام دهيد چرا كه با اين اقدام مي توانيد كاربران را براي ديدن محصولات جديد به سايت بكشانيد و آن ها را از كارهاي جديدتان مطلع كنيد. داشتن يك ليست قوي از ايميل ها براي شما مهم است.
صفحه را تميز و واضح نگه داريد! محصولات جديد و مهم را به صورت اسلايد و يا در قالب محصولات مشابه،پيشنهادات ويژه و … به كاربران معرفي كنيد. محصولات را با توضيحات كامل و به صورت جذاب به كاربران معرفي كنيد تا بلكه تمايل آن ها به محصولات ديگر شما نيز ايجاد شود.
آنقدر خوب و با كيفيت به كاربرانتان خدمات دهيد تا به وجد بيايند و بابت شگفت انگيز بودن سايتتان از شما تشكر كنند! همچنين امكان بيان نظرات به صورت عمومي و خصوصي را براي كاربران فراهم كنيد تا بتوانند احساسي كه از سايتتان گرفته اند را بيان كنند.
تغييرات محصول را به طور مستقيم به كاربر نمايش دهيد. به عنوان مثال ممكن است كه يك كاربر بخواهد پيراهني را بخرد كه چندين رنگ را دارا مي باشد. اگر در آن صفحه رنگي را انتخاب كرد پيراهن با همان رنگ به اون نمايش داده شود و اگر رنگ را تغيير داد در همان صفحه رنگ تغيير كند تا نمايش و تجربه ي آساني براي كاربر ايجاد شود.نكات مهم در طراحي فروشگاه اينترنتي
حواس كاربران را پرت نكنيد! اين مورد به ويژه در صفحات مربوط به پرداخت بسيار مهم است. هنگامي كه كاربر را به صفحه ي پرداخت و يا تاييد خريد منتقل كرده ايد بگذاريد تمركزش را برروي كار اصلي بگذارد و با تبليغات اضافه و پر تحرك تمركزشان را به هم نزنيد تا احساس راحتي و آرام را در سايت شما تجربه كنند.
امكان افزودن به سبد خريد را آسان و جذاب كنيد. اين يك قانون و قاعده ي ساده و در عين حال واضح است كه هرچه دكمه (Call To Action) مربوط به افزودن كالا به سبد خريد جذاب تر باشد، امكان اين كه يك كاربر مشكوك را راضي به خريد كند بيشتر خواهد بود.
تماس با شما و پشتيباني! هرچه كاربر راحت تر و بي دردسرتر بتواند با شما به عنوان مدير سايت تماس برقرار كند، كيفيت سايت و احساسي كه براي كاربر مي سازيد بهتر خواهد بود. اطلاعات تماس را در ديد و دسترس كاربران قرار دهيد تا بتوانند در هر لحظه كه نياز داشتند با شما تماس بگيرند و آرامش خاطر داشته باشند.
در پايان تاكيد مي كنيم كه اين يك ليست كامل درباره ي نكات مهم در طراحي فروشگاه اينترنتي نمي باشد اما با پيگيري و رعايت اين نكات مي توانيد به موفقيت در طراحي يك سايت فروشگاهي دست يابيد.
امتیاز:
بازدید: 94
برچسب:
:
[ 1397/2/29  ] [ ۰۹ ] [ nopardazco ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب
گوگل پارس